What to do?

Åh, jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv just nu! Söka jobb? Plugga? Resa? Jobba utomlands? Bo hemma hela mitt liv? Sova bort mitt liv? (höhö) ;P gah. Och jag vill ju inte åka ifrån Dig <3

Hm. Jag får helt enkelt fundera vidare. Det är så jäkla svårt :P th är sugen på att dra till barcelona, dit även carro och några andra ska dra till våren nångång. Man kanske skulle hänga på? Jag vet ju att jag kommer sakna ihjäl th om hon drar iväg. Vi har typ aldrig varit ifrån varandra, så det är därför det skulle kännas så konstigt. Men tyvärr kan man ju inte göra allt tillsammans. Självklart så skulle jag ju åka ner och hälsa på ett tag isf! :) Men ja, vi får se hur det blir!

Helgen var mys iaf! Var med th nästan hela fredagen. Lyckades nästan missa min buss hem vid 00.30 vilket inte fick hända, skulle nämligen jobba dagen efter. Haha, men th lyckades köra ifatt min buss och sen släppa av mig på en hållplats mitt i skogen typ ;P

Imon ska jag och th till arbetsförmedlingen, vi var där igår med, men hann inte få ett möte med någon! Får se vad som händer där imon :P

 

Puss!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åk

2010-01-19 @ 00:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0