Full

Aah, min dator är så jävla seg! Kanske inte så konstigt eftersom att den är totalt överfull. Så dagens projekt får bli att rensa bort massa saker från den! Om det inte händer något mer intressant då, jag är öppen för förslag ;P inget jobb den här veckan änsålänge. Inte nästa heller, men kanske lite vecka 8 då det är sportlov... Nä usch, är så trött på att inte ha något lite mer fast jobb! Men jag är stammis på arbetsförmedligens platsbank och försöker söka så många jobb som möjligt :)


Haha, innan var det faktiskt värre. Men jag har tjuvstartat lite och tagit bort litegrann redan (;

Det är ju förresten rätt kul att hitta gamla bilder!




Fortsättning följer... :P

 

 

 









 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0