Dancing in the moonlight

Måndag igen, som iofs snart är slut. Helgen har varit kul ! I fredags skulle det bli förfest hos th, men det slutade med att det bara blev hon och jag plus hennes pojkvän som befann oss där! Men det var kul ändå, th hade köpt ett vin som smakade saft och polkagrisshot som gjorde oss glada! Sen i mitten av vår kväll blev det lite konstigt, men vi drog ändå ut och hade det ganska kul på pauze i en timme eller nåt :P eftersom att th bor lite långt ifrån stan så fick vi skjuts av en kompis som ville hänga med ut, vi missade såklart bussen med några sekunder! Haha. Sen så fick jag sova hos min sötis ;)

I lördags blev det partey igen, men denna gången med förfest i rottne och sen till stan och oleo! :) Det blev en jätterolig kväll! Igår blev det en lång men skön sovmorgon till 14.00 typ! Haha, men man får sova så länge på söndagar! Dagen blev mysig och rolig med andreas ;D

Nu måste jag nog duscha! Och jag tror jag har blivit litelite förkyld, och det blev värre av att jag var ute och gick innan. Självklart så råkade jag välja en väg som inte "vinterunderhålles" och fick därför gå i världens snöhögar som jag sjönk ner i och så var det askallt. Sen åkte det förbi en sur skidåkare som sa att jag absolut inte fick gå i skidspåren, vilket jag inte ens gjorde :P haha dom är verkligen rädda om sina skidspår!

Lite bilder från helgen kommer här!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0