Memories

Pheew, sådärja. Nu har jag lagt över massa av mina bilder på ett usb minne, ifall min dator skulle få för sig att krascha. Haha jag litar inte riktigt på den ;P

Är ledig även idag. Om jag ska vara ärlig så råkade jag stänga av min mobil innan jag somnade (hehe), men jag tror ändå inte att någon ringde om något jobb! Måste iaf ringa till jobbet sen och fråga om jag kan byta pass med en på fredag, för jag hade visst fått en tid då. Ett kvällspass såklart :P men vi får se om det går att byta! Har ju lite andra planer inför fredag ju, men vi får se hur det blir!

Nu tycker jag att det kan bli kväll (;

Där kom lite bilder från 2007. Shit, det var ett tag sen! Då gick man ju i skolan och allt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0