Ledig lördag

En ledig lördag känns ju rätt okei. Känns som att jag jobbar de flesta lördagarna, så det var ju väldigt skönt med en sovmorgons-lördag! Trodde dock innan när jag såg att jag missat två samtal från jobbet att jag inte alls skulle vara ledig egentligen, utan glömt att jag skulle jobba eller nåt... men det visade sig sen att de bara undrade om jag kunde jobba på tisdag nästa vecka! Så jag andades ut och sa ja till det :P Minns allt för väl en gång förra året när jag hade råkat missa att jag skulle jobba och så blev jag väckt av "var är du nånstans? Du skulle börjat för 20 min sen!" Haha, fasen vilket dåligt samvete jag fick då, kändes som att jag ställde till det lite! Men till mitt försvar så hade jag faktiskt inte hunnit få den tiden tror jag det var. Och, det kan väl hända alla nån gång ;P

Var jättetrött igår när jag kom hem. Så jag åt lite, kollade på tv och sen somnade jag några minuter senare typ. Inte för att jag jobbat särskilt hårt denna veckan, men det är säkert detta jävla snöväder som gör att man blir så trött hela tiden. Nästa vecka ska jag iaf jobba lite mer :)


Mmm, en sån blev jag sugen på! Även om det inte precis är sommar (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0