Goodmorning day

Jag var uppe ovanligt tidigt idag! Redan vid kvart i nio öppnade jag ögonen :P kunde inte sova, drömde att mitt hår hade fått någon konstig rödlila nyans och sen var underhåret blont... haha det var för övrigt inte snyggt alls! Var tvungen att ta en titt i spegeln, och det ser ju lite annorlunda ut men det var inte rödlila iaf ;) jag måste nog göra lite slingor så att det blir lite ljusare, men det kan jag göra på torsdag. Eller nästa vecka!

Det var ju rätt bra att jag vaknade tidigt idag, då kanske jag kan dra till stan rättså tidigt iaf! Har redan ätit frukost iaf, så nu ska jag bara vila litegrann (haha vad slö jag har blivit) och sen fixa mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0