Drops

Hej!

Har haft ännu en slapp dag idag, blir många såna nuförtiden. Men rätt tur ändå att det varit lugnt på jobbfronten denna vecka då jag varit sjuk. Mådde lite bättre igår, och idag har jag känt mig helt frisk tror jag! Woho.

Var som sagt med th igår och det var kul, även om vi inte hann ses så länge. Missade min planerade halv 12 buss så vi komma en timme senare. Men det gjorde att jag hann äta och så, så det var ju ett plus :) när klockan blev 17 var det dags för th att börja jobba. Då drog jag vidare till andreas sötisen! :D

Sitter och redigerar lite bilder, det är ju rättså kul! Var jättelänge sen jag gjorde det. Nu orkar jag nog dock inte det längre utan ska nog förflytta mig till min säng och sova. Ska jobba imon (första dagen denna veckan ;P) 11 - 20.15. Så det blir ju lite sovmorgon tillochmed, som alla andra dagar typ. Haha :P


Pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0