Busy

Idag är jag mer trött än igår, mina ögon stänger sig snart här så det är nog dags att sova! Jag bestämde precis att jag struntar i att jag antagligen kommer försent om jag tar halv 10 bussen till jobbet imon som börjar vid 10. Jag tänker inte halv 9 bussen. Så nu vet alla det, haha :P hade egentligen tänkt vara lite duktig och ta bussen en timme tidigare eftersom att man alltid kommer försent när man tar halv 10 bussen och börjar vid 10. Men what the heck. Jag vill sova.

Jag måste verkligen köpa en bil snart! Orkar inte med alla dessa bussar och all planering som krävs när man åker med dom :P så en bil ska bli mitt nästa inköp! Sen får vi hoppas på att väglaget blir lite mer i min smak snart ;P gillar inte när det är halt.

Tack och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0