Heart

Heej! Idag mår jag lite bättre, har nämligen gått och varit förkyld i några dagar. Idag har det iaf inte känts som att jag haft någon feber, så då anser jag mig själv som frisk :) har bara lite ont i halsen och huvudvärk kvar. Skulle egentligen umgås med th på hennes lediga dag idag, men det får bli imon istället. Vi hinner iaf ses lite innan hon börjar jobba vid 5! Sen efter det ska jag passa på att träffa min sötis :D

Jag sitter faktiskt är just nu och färgar mitt hår, alldeles själv! Har aldrig gjort detta själv någon gång, så jag förväntar mig nästan ett misslyckande... hehe, nä men med postiv inställning löser sig allt ;) haha. Aja, om det blir alldeles för hemskt får jag väl fixa det imon eller på torsdag!

Helgen var mysig! Det blev inte så mkt festande där i fredags, men iofs så blev det ju en dubbelhelg förra helgen! Så vi nöjde oss med att dricka pyttelite och umgås. Det blev kul ändå! Jag åkte hem vid halv 1 tiden för jag skulle jobba dagen efter och ville ha lite sömn iaf ;) jobbade bara till 15, sen åkte jag till sötis som hade gjort en jättegod middag inklusive efterrätt! Värsta gulligt ;)


Hihi, kolla vilken söt efterrätt :)

Oj, nu tror jag att jag måste duscha och tvätta ur färgen här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0