11/2

Tjaa! Har jobbat ett minipass idag, 16 - 20.30. Okei, jag stämplade ut vid 10 över typ! Men det var så lugnt så jag passade på att gå så att jag kunde hinna med min buss vid 20 över. Haha, helt sjukt att jag känner mig trött efter att ha jobbat dessa små timmar. Men, man vänjer sig vid att vara ledig så mkt alltså :P men det är rätt tur att jag ska jobba även imon och på lördag så att jag inte slappar ihop totalt! De frågade om jag kunde jobba lördag idag och jag sa ja. Även om det är fest hos th imon. Men det är bara 8.30 - 15. Hoppas inte jag dricker för mkt imon ;P är rätt säker på att jag kommer försova mig. Men, om jag inte är alltför bakis kanske jag kan köra!

Aja nu måste jag sova, ska upp tidigt imon!

Förresten, jag vill ha vår nu.


En vårdag i sthlm förra året! :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Har du hittat nån bil än då?

Hoppas allt är bra med dig! kraam

2010-02-12 @ 09:49:38
Postat av: therése

haha, fest och fest.. ;P

2010-02-15 @ 10:27:12
Postat av: TL

hehe nje th, det kanske inte blev så mkt fest ;P haha, vi får satsa lite bättre en annan helg! ;)



och nej, någon bil har jag inte hittat ännu! Men måste göra det snart :D hoppas det är bra med dig med syrran :) ringer någon dag!



2010-02-15 @ 11:53:14
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0