Schoolkid

Idag när jag åkte buss så råkade jag hamna på en "skolbuss". Det var typ jag och ca två icke skolungdomar till, resten var påväg till gymnasieskolan här i ingelstad. Och då var bussen fullsatt ;P haha, det är alltid så när man åker buss under skolsäsong. Pga av denna bussresa konstaterade jag två saker;

-Jag kör hellre bil nuförtiden.

-Och, jag känner mig inte alls som att jag är 21 år snart. Jag skulle lika gärna kunna vara en av de där gymnasieeleverna som precis börjat 1:an. Haha, jag måste nog börja leva lite mer vuxet tror jag. Det var tillochmed en som frågade vad det var jag gick för nånting i skolan... jag måste alltså genast hitta ett jobb i växjö så att jag kan flytta hemifrån snarast!

Nä, nu ska jag inviga mitt nyinköpta fluffiga täcke som jag köpte på ikea förra måndagen! Inte för att jag är särskilt trött, och jag börjar inte förräns vid 14.00 imon. Men det ser så inbjudande ut :)


Bilder från förra veckan. Lite jag, lite kaffe i bilen påväg till ikea ;D, lite bakad potatis och lite väääldigt god blåbärspaj (som inte är klar på bilden :P)! Bären har andreas och jag plockat helt själva i skogen! :) hittade flera liter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0