It's been awhile

Idag är det måndag och jag är ledig. Synd att andreas började jobba idag, annars hade jag gärna hängt lite med honom idag också! ;) hehe. Men istället fick han ta sig upp så tidigt som kvart i 7 nånting. Jag var lite halvt omedveten när han gick upp så jag kommer inte ihåg så noga :P haha. Förra måndagen åkte vi ju till ikea och hade det mysigt! Gud vad fort tiden går. Nu när alla andra börjar jobba igen, så sitter jag här och är ledig mer än nånsin. Det är ju lite negativt när man bara är sommar/extrajobbare.

I lördags hade jag lovat mig själv att vara ledig, och om någon erbjöd mig jobb den dagen skulle jag bestämt säga nej! Och det gjorde jag med ;P har nämligen jobbat 8 lördagar i rad för att vara exakt så jag kände att det var dags för en ledig lördag!

Th jobbade till 3 typ, så vi bestämde att vi skulle ses litegrann efter det! Drog till henne vid 5 tiden och sen var planen att jag skulle köra in till andreas på kvällen nån gång. Men istället blev det så att th skulle till robin, så då körde hon istället! Vi hade det kul, spelade spel och grejer. Haha, vi borde spela tjejsnack oftare ;P höhö.

Igår vaknade jag och andreas lite lagom sent, vid 12 typ. Men det är ju skönt att sova länge ibland. Sen plingade hans syster med pojkvän på dörren eftersom att hennes lägenhet ovanför skulle flyttstädas och sådär! Så vi hjälpte till litegrann, och sen så skulle andreas köpa hennes säng. Men han fick även några andra grejer på köpet. Väldigt generös och snäll syrra han har :) helt plötsligt så blev hans lägenhet som ny!

Justja, vi åkte hem till mig en snabbis igår med för att äta middag. Kom dit hur hungrig som helst och åkte hem mätt och glad :P haha. Stannade en stund och sen så följde jag med andreas hem igen. Vi drack glögg och hade det mysigt!


En bild på söta axel i brist på annat :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0