Grateful

Hej!

Idag har jag jobbat, duschat och inte gjort nåt intressant alls typ :P blä, ibland kommer man på sig själv (oftast när man jobbar) att det mesta känns lite sådär lagom meningslöst. Att man inte kommer nånstans. Jag har typ inte varit ledig alls mkt denna sommaren, och om jag bara haft 3-4 dagar på schemat så har jag tackat ja till alla tider jag fått för att jobba så mkt som möjligt. Det har jag gjort för att jag är rädd för vad som kommer hända efter sommaren. Så därför har jag jobbat så mkt jag bara har kunnat, så att jag klarar mig som arbetslös ett litet tag.

Men, har ju iaf nästan alltid lyckats få in lite roligheter på helgerna (efter jobbet) och på de där lediga dagarna som jag faktiskt har haft! Så jag ska nog inte klaga egentligen :) sen att jag har världens bästa pojkvän gör ju bara saken ännu bättre! För han är verkligen världens bästa och jag saknar honom så jäkla mkt just nu för han har varit iväg i några dagar :P men imon så ska jag få träffa honom igen! :D Efter jobbet, men några timmar hinner vi ses iaf!

Jag får ju självklart inte glömma att jag även har världens bästa kompis också! Vet inte hur jag hade klarat mig utan th faktiskt! Kommer sakna henne som fan när hon drar iväg till australien i oktober! Så när hon kommer hem igen så ska jag fixa en liten fest till henne med massa tårta ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0