Bite it

AAJ, jag har förresten gått och bitit mig i min läpp. När det väl händer så lyckas man alltid bita sig där ett flertal gånger till och så gör det bara mer och mer ont. Så just nu sitter jag här med halvöppen mun och försöker röra min mun så lite som möjligt så att inget kommer emot mitt onda sår :P hoppas verkligen att det läker under natten för det är skitjobbigt att prata och le när det är såhär. Och prat och leenden är en stor del av mitt jobb ;P höhö.

Lägger upp lite bilder som jag kommit efter med:


Här syns jag och th! Det dracks kalasjuice och vodka denna kväll :)



Det var fest hos andreas när han fick semester på bilderna överst ;D
De undre bilderna kommer ifrån när jag och th tog en roadtrip till kalmar för shopping och glass!
Köpte en levande blomma/växt, får se hur länge den överlever ;)


Nu måste jag nog borsta mina tänder och sånt kul för att skutta ner i min säng och sova.
Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0