Into the night

Heej! Jag är jättetrött just nu, men känner inte alls för att sova. Men måste nog ändå slänga mig i sängen snart för jag har lite ont i mitt huvud med. Har iaf haft en kul dag. Och en kul helg också dessutom :)

I fredags blev det först jobb, och sen så kom söt-andreas på besök till mig! Det kändes väldigt trist att behöva ta sig upp vid halv 8 för att jobba på lördagen, meen det gick bra ändå. Hann iaf mysa litegrann med min sötis innan han körde hem vid halv 9, och jag satte mig på bussen mot mitt jobb :P

Slutade jobba vid 4 och drog sen hem en stund, för att sen åka in till stan! Det var fest hos en Lina! Det blev en trevlig förfest :) Th och jag skippade utgång denna gången. Ist så åkte jag till andreas och somnade tydligen på lite olika ställen i hans lägenhet ;P haha. Jag var faktiskt väldigt trött, sen så förstärkte kanske alkoholen min sömnighet litegrann med :P

Hade världens mysigaste söndag med andreas igår, som vanligt ;) hihi. Helgen tog slut lite väl snabbt. Hade gärna haft lite mer helg och mys!

Idag har med varit en bra dag, med th och carro! Nu håller jag visst på att somna här, så gonatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0