Slow day

Heej! Denna dagen gick långsamt, och den kändes ganska så ohändelserik. Imon är jag ledig och jag ska försöka att inte vakna vid 8 som jag gör varje dag typ. Minst 11 tänker jag mig ;) det tråkiga när man sover så länge är ju att dagen tar slut så fort och man hinner inte med alls mkt. Faaast, ibland är det ju värt det :)

Igår fick jag en trisslott av mamma! Hihi, värsta gulligt. Och jag vann dessutom också... 1 miljon!! HAHA, nää herregud, jag är tillochmed kass på att skojas när jag skriver ;P

Tror nog faktiskt jag ska kolla klart på en film jag började kolla på innan. Sen ska jag sova och stänga av alla möjliga alarm så att risken för att jag vaknar vid 8 är minimal ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0