Springtime

Tjaa! Idag har det ju varit värsta vårdagen. Äntligen tycker jag :) man blir så glad av all sol och den blåa himmlen! Jag har sysselsatt mig med saker nästan hela dagen, men nu råkade jag hamna framför datorn och jag gissar på att jag kommer stanna här en stund ;P är värsta trött. Har varit hos sötisen sen i lördags, sen så åkte jag hem idag på morgonen. Kunde bara sova till 8 idag, hur mkt jag än försökte att somna igen så gick det inte ;P Så jag åkte hem ganska så tidigt sen. Helgen var iaf väldigt mysig! :)

Min bror och jag gjorde nyss mat! Sen så tänkte vi även vara lite snälla mot mamma och pappa och diska undan all disk som stod i form av ett berg på diskbänken ;P de kommer nämligen hem imorgon efter sin lilla resa hos min syster som tillfälligt bor i norrland. Som jag för övrigt saknar! Hoppas du kommer hem snart :)



Kommentarer
Postat av: Larsson

Saknar dig med :) I juni kommer jag hem ju! Längtar som fan. Kram

2010-04-13 @ 12:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0