Mys

Hejsan! Har nyss lagat mat med min lille bror ;P han hade för övrigt lite försenad "födelsedagsfirning" med några kompisar igår. Haha och jag kom hem vid halv 11 igårkväll och kände mig lite som en mamma när jag sa att de gääärna fick sänka sin höga musik vid 12 tiden eftersom att jag skulle upp ganska tidigt för att jobba idag! Men det var inga problem :P jag somnade ändå!

Jag var med th halva dagen igår kan man väl säga! Fick som sagt åka hem redan vid 10 för att jag skulle hinna med att laga mat till mitt jobb idag. Men vi hade iaf en rolig dag! Dock går ju tiden alltid så fort, och som vanligt blev det så att hon fick stressköra mig till bussen på 10 minuter ;P nä, mitt bilbehov blir bara större och större för varje dag alltså :P

Idag blir det nog en lugn kväll igen! Men det gör ingenting för mig :) denna helgen känns mys mer intressant än fest för min del iaf, haha ;)



Kommentarer
Postat av: therése

hehe, nee den var inte från igår :P hoppas du får en mysig kväll. får väl åka ut till jonas om inte robin dyker upp snart :P

2010-04-10 @ 19:20:59
Postat av: Tessi

Hehe nej, jag är ju lite glömsk när det gäller att ta bilder som du vet så därför fick det bli en gammal ;P jaa jag hade en mysig kväll! Hoppas du med hade det! Jag ringer dig inom kort ;)

2010-04-12 @ 19:31:02
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0