Hey now

Jäävlar. Det var längesen ;P men nu är jag här igen.

Jag är för övrigt helt slut efter att ha städat värsta mkt i mitt rum inklusive garderober. Plus att jag dammsög närstan varje liten yta nyss. Pheew, så nu känner jag att jag måste fixa lite kaffe! Fast vatten funkar också bra för jag är grymt varm :P sen gick jag en lång runda innan också så det kan ju också vara anledningen till min trötthet.

Hinner egentligen inte skriva så mkt mer! Snart kommer mamma hem, och snart kommer även min sötis hit :D mamma hade tydligen bestämt att vi ska äta pizza idag, sa hon innan. Så vi ska traska över till pizzerian mittemot senare. Jag som är sugen på typ lasagne eller nåt ;P hehe, menmen det kan jag ju äta en annan dag :)

Här kommer lite bilder som jag inte hunnit lägga upp här. Hehe, så det är kanske inte från igår precis. Men någon vecka eller två kanske de är ifrån.


Hihi. Andreas sov lite roligt, med kudden på sig ;P sötis ;)


En fest hos lina! Världens största hund befann sig där, och det dracks kanske lite för många shotar för min del :P


Kommentarer
Postat av: therése

jag tänkte ignorera det men nej det gick inte, den bilen är helt enkelt FÖR osmickrande , haha! närbilder blir aldrig bra, fyyy på dig.

2010-05-04 @ 23:37:13
URL: http://metrobloggen.se/teezan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0