Enjoy

Godmorgon! Jag verkar ha fått en automatisk väckarklocka som gör att jag bara kan sova till 8 nuförtiden! gah. Så nu sitter jag här och känner mig redan trött. Men nu finns det ingen tid för att vila :P Ska nämligen till stan och hänga med th snart. Och kanske carro, om vi får tag på henne :) Snart kommer även mina föräldrar hem, men vi får se om jag hinner träffa dom innan jag sticker. Annars får jag krama dom ikväll! Har faktiskt saknat dom litegrann ;D Sen saknar jag andreas också, även om vi sågs nästan hela helgen ;)

Vädret verkar vara fint även idag! Gick faktiskt en runda innan för att jag vaknade så jäkla tidigt. Sen så har jag även duschat och väntar nu på att mitt hår ska torka så att jag kan fixa det!

Imorgon ska jag jobba hela dagen, så får njuta extra mkt av denna lediga dag! :)



Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0