Beat it

Heejsan! Jag vaknade faktiskt vid 10 idag, men ända sen jag vaknade har jag haft nån slags ångestkänsla. Blä, jag som ville ha en glad och skön dag idag. Det är en sånhär dag som det mesta känns meningslöst, och jag inte känner för att göra nånting. Sen om jag kommer på nånting kul som jag kan göra, ja då förvandlas det genast också till nåt meningslöst... Blurk. Det enda jag känner för just nu är att umgås med roliga människor! Jag tror det kan vara så att jag inte står ut med mitt eget sällskap längre :P

Nä ska försöka hitta mitt glada humör med hjälp av lite musik :) och det är ju sol idag förfasen, det är en sak man kan vara glad över! Sen är det ju även helg snart och då kommer jag förhoppningsvis få umgås med söta människor ;) faaast, först så ska jag ju jobba imon och på lördag.


Fall out boy - beat it


Angels and airwaves - sirens


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0