Ananas

Sitter här och inväntar desperate housewives, som självklart måste ses ;P haha. Denna dagen har gått superfort, bara för att jag varit ledig! Har hängt litegrann med mamma som också varit ledig idag. Sen så har jag ätit massa ananas :) tydligen så har jag namnsdag idag, så jag fick en liten cheesecake med passionsfruktsås av mamma. Very yummi!

Duschade precis, så mitt smutsiga hår blev lite gladare ;) Imon ska jag jobba, men jag har ju faktiskt varit ledig i några dagar nu! Ska nog sova hos min mormor imon, för jag slutar vid halv nio och börjar vid 9 på torsdag. Har inte träffat mormor på ett tag så tänkte att jag kunde hälsa på litegrann!

 

Man kan ju tro att jag bara ätit hela dagen idag... men det har jag typ med ;P mmm ananas!

Ooh nu börjar det!


Kommentarer
Postat av: therése

nu blev jag lite fundersam... vi har namnsdag på måndag (terese) och i tisdags var det amalia och amelie.. har emelie tagits bort? :P

2010-04-21 @ 11:13:53
Postat av: Tessi

Hmm, ja det kanske är borttaget då. konstigt isf för det är ju rättså vanligt :P

2010-04-22 @ 21:09:49
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0