Your smile is gone

Hej! Här har det varit tyst ett tag. Hade helt glömt bort att jag hade en blogg, men nu kom jag på det igen. Det känns som det är söndag idag, men det är ju lördag. Och på lördagar ska man vara glad och pigg, men nä. Jag känner mig helt tvärtom. Är ju iofs ganska tidigt på dagen änsålänge, så jag hoppas att mitt humör förändras drastiskt under dagen. Hoppashoppas!

Under tiden kan jag ju bjuda på lite bilder från gbg bland annat.





Blev kanske lite miniatyrbilder utan någon som helst ordning, men ja man ser ju lite iaf. Vi träffade Josefine och Sanna som också skulle till gbg just den helgen, så det var ju kul! Sen så var vi på liseberg och jag visade min fega sida. Vågade inte åka ths favorit balder... hehe, men jag stod vid hennes sida i kön till den så hon fick åka den två gånger iaf. Hon är så modig (: jag insåg att liseberg var roligare när man var liten, tror jag har växt ifrån sånt där. Jag fyller ju trots allt 20 på måndag.

Igår var jag precis som idag, ledig! Th hämtade upp mig efter hennes jobb vid 18.00 och så spenderade vi kvällen tillsammans :) blev en humorkväll med yrrol och johan glans och grejer! Funnyfunny!

Nu känner jag mig helt plötsligt förkyld?! Aja, får hoppas det inte är så. Ha en bra lördag alla, pussheej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0