Grown up

Heej. Det blev en lyckad födelsedag igår! Nu är jag alltså 20 år (som de flesta 89:or blivit för längesen), så nu känner jag mig vuxen. Inte för att jag är så bra på att vara vuxen, men jag får väl lära mig helt enkelt. Får ta alla chanser jag kan att skaffa mig lite vuxenpoäng på. För 20 år sen såg livet annorlunda ut, då hade jag endast sett världen i några timmar och jag gissar på att jag kände mig ganska vilsen då också, precis som nu. Men snart kommer jag säkert på vad jag vill göra med mitt liv och allt det där som man som vuxen måste veta och bla bla bla.

Jag känner mig helt slö och opigg. Men är iaf ledig även idag, så jag får vila upp mig helt enkelt. Ska in till stan snart! Emelie föreslog ullared idag, och det hade vatt lite kul faktiskt! Men det får kanske bli en annan dag. Men inom kort iaf! :)

Måste handla på systemet inför helgen idag också! haha no big deal för de flesta kanske, men när man precis fyllt 20 är det en vääldigt stor grej ;D


När man fyller år kan man få tårta till frukost ;)


Th kom med en hel påse med presenter! sen kom även emelie med massa presenter. Tack hörrni <3



Kommentarer
Postat av: per

äh än är vi inte vuxna : D inte jag iallafall : p kanske om ett par år..men just nu är man ung och tar dagen som den kommer! : ) gief tårta! : o gå och handla fryst daimtårta x)

2009-09-15 @ 19:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0