Dont think about it

Heejsan! Gårdagen blev inte så kul precis, för jag började aldrig att må bättre. Fast istället för förkyldning så blev det huvudvärk och sen efter det illamående som blev mitt tillstånd. Jag gissar på att det var någon slags migrän som spökade? Mådde iaf skitdåligt från typ halv 5 tills klockan passerat 12 på natten. Då kände jag mig lite piggare, och efter att ha sovit/vilat i alla dessa timmar typ så var jag tillräckligt pigg för att se en halv film och sedan somna igen... så njae, inte den roligaste lördagen kanske. Har mått bättre idag iaf, men är värsta rädd att jag ska må lika dåligt igen! Men får inte tänka på det helt enkelt.

Imorgon fyller jag år! Hela 20 år blir jag :) Dagen kommer spenderas hemma, jag är ledig, och passande nog så är även th ledig så hon kommer hit nån gång under dagen! Sen ska även emelie komma hit efter hennes jobb! weey.

Nu funderar jag på att se den restrerande halvan av filmen från igår ;P

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0