You say you're looking for happiness, but when it comes you run away from it

Jag tänkte mest bara säga hej, och att det är bra med mig! Snart är detta året slut, haha ja, eller det är ju faktiskt en månad kvar. December är ju den mysigaste månaden som finns :) i like it. Då ska man baka pepparkakor och julgodis! Och visst det är jobbigt att det blir mörkt så fort, men det betyder ju att man måste tända massa lampor och ljus ist. Men sen i januari får det gärna bli sommar ;)

Imon ska jag jobba lite, och sen är det helg! Numera jobbar jag sisådär två dagar i veckan. Gah, är lite ont om jobb just nu. Jag som hade planer på att flytta inom kort. Men får nog vänta ett tag till och kolla om det finns nåt annat trevligt jobb till mig. Men det känns som att det inte finns några jobb nånstans? Jaja, det löser väl sig!




A light for you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0