Behind my foot

Tjaa! Whats up? Här händer det iaf inte mkt just nu, är hyfsat slut efter att ha städat hela dagen av nån konstig anledning. Fick nåt ryck och tog fram dammsugaren så nu är det skinande rent här. Haha, jag gillar inte att städa, men jag gillar heller inte damm och annat äckel :P jag tror jag har dammfobi, om det nu finns nåt som heter så. Hittade iaf ett antal stora dammråttor som jag gav till axel (; haha.

Förövrigt så känner jag mig osugen på allt just nu. Hatar sådana här perioder, som besöker mig till och från. Gah. Jag vill inte vara här hemma, jag vill inte gå ut. Det finns inte mkt som tilltalar mig för tillfället. Damn, jag har alltid trott att jag tänkte positivt. Men vad är det jag sysslar med nu då? Jag måste ha fått det om bakfoten helt enkelt. Just nu känner jag mig så negativ man kan bli!

Jag tror jag måste komma på vad jag vill göra mitt liv, och det måste jag komma på snart. Men det är svårt. Hoppas att denna sommaren blir bra iaf! Men om jag fattat rätt så ska man inte hoppas för mkt här i livet ;P



Nån mer än jag som de senaste dagarna noterat att det snöar ludd från maskrosor? ^^ Jobbich!

Kommentarer
Postat av: therése

shit, det är som att läsa sina egna tankar vännen. vad sägs som en heldag tillsammans i veckan för snack och "uppmuntringsaktiviteter"? <3

2009-05-24 @ 11:31:17
Postat av: Tessi

Ja det låter som en superbra idé! <3

2009-05-24 @ 12:43:29
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0