Pancakes



Tja! Jag har nyss proppat i mig sisådär 20 pannkakor, typ. Pannkakor är grymt gott! Det var min pappa som fick för sig att göra detta, och det var ju en bra idé enligt mig. Han har lite ledigt nu, så precis innan jag tänkte ta bussen till stan idag vid halv tio så tyckte han att jag kunde köra in honom ist för han skulle fixa lite saker. Och klart jag inte tackar nej till att köra ;P Hade sen efter ankomst i stan körlektion, och det känns bra nu faktiskt. Så förhoppningsvis har jag det lilla projektet avklarat snart. Men det får ta den tid det behöver helt enkelt, man vill ju känna sig helt redo när man väl ska köra där helt själv på vägen. Haha, hm den meningen blev rätt konstig. Men vi får hoppas att ni förstår, annars får ni säga till ;P

Jag letade upp min far sen när jag kört klart, och sen körde jag hem igen! Mkt körande idag med andra ord (;

Idag blev det inget jobb heller, ganska skönt ändå. Har lite saker som jag borde göra, så vi får hoppas att jag inte skjuter upp det ytterligare. Brukar ju bli så att man hittar något roligare att göra ist för att göra såna där tråkiga grejer som måste göras! Imon ska jag iaf jobba lite, och på fredag ska jag städa på mammas jobb.

Vi hörs nog senare i guess, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0