Klant med stort k

Hej! Värsta sköna vädret idag ju. Det gillar vi :) Men det var väl rätt så fint väder igår med hörde jag, men då jobbade jag hela dagen så jag var inte en av dom som kunde ta del av solen. Men idag kan jag! Satt ute lite nyss och försökte komma fram till vad det är man ska packa med sig när man ska till Sthlm i 3 dagar? Haha, jag är en usel packare. Packar bara med onödiga saker och kommer alltid på när det är försent att jag glömt det viktigaste hemma. Så är det oftast iaf, men så ska det inte bli denna gången inte!

Jag drar till sthlm imon med med th, josefine och sara. Det blir säkert kul gissar jag på :) var ett tag sen jag var där, och jag har bara varit där en gång innan så har nog lite kvar där att utforska ;)

Jag klantade mig lite igår. Eller, egentligen var det inte bara mitt fel kanske, men ändå, känns som att det var jag som var en klant. Det var såhär att jag hade fått två jobbpass nästa vecka som jag såg i torsdags innan jag slutade. Så då tänkte jag att jag ju självklart var tvungen att säga till att jag inte kunde jobba då, så jag ringde i fredags och sa att jag skulle iväg och inte kunde jobba varken måndagen eller onsdagen. Men tydligen så hade hon jag ringde till uppfattat mitt namn som desire (?), vilket var lite konstigt, för jag är väldigt säker på att jag sa therese ;P men iaf så sa jag vilka dagar och vilka pass det var jag inte kunde jobba på och jag tog ju för givet att hon skulle stryka mig från dom passen. Men eftersom att hon trodde att jag var nån desire och att det dessutom inte finns nån desire på vårt jobb, så hade hon ju inte tagit bort mig från dom passen... jag slutade även vid stängningstid igår så jag hade inte möjlighet att se detta förräns just efter kl. 17.00. Fast josefine sa iofs att hon hade sett mig stå uppskriven på pass nästa vecka, och jag tänkte kolla upp om det stämde. Men sen glömde jag såklart bort detta, och frågade alltså inte om jag fortfarande stod uppskriven. Men iaf så tycker jag jättesynd om huvudkassören som var tvungen att fixa in någon tills på måndag (det är ju stängt idag, så det var ju tvunget att fixas igår). Oj, det blev en lång text, men jag behövde bara skriva av mig lite för jag har värsta dåligt samvete fortfarande :P hehe, men jag hoppas hon hittade någon och att det inte tog alltför lång tid! Usch, iblabnd blir man lite arg på sig själv.

Jaja, men förhoppningsvis så blev det som sagt bra. Jag brukar inte få jobbpass i början av veckan så jag tänkte inte heller på att säga att jag ska iväg denna veckan :P

Nä nu ska jag vara lite snäll mot mamma och diska, eller städa eller nåt åt henne :) sen tänkte jag även baka en kaka för det vet jag att hon gillar! Det är ju faktiskt mors dag idag :)



Pussochhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0