Back in town

Heej! Helgen är slut, vilket den iofs varit ett tag nu. Men jag har vatt ledig både igår och idag så för mig blev det extra-helg! I lördags var en av ganska få lördagar numera som jag var ledig på. Blev erbjuden ett pass mellan 10.30 - 17.30, men nej jag ville vara ledig. Hade ändå inte kunnat jobba så länge för jag skulle besöka ronneby.

Istället var jag alltså ledig i lördags så jag tog tillfället i akt och sov väääldigt länge! Skulle med bussen till ronneby vid halv 5 härifrån, och lyckades trots att jag hade ganska många timmar på mig få sådär jobbigt bråttom :P vid halv 4 kom jag på att jag inte hade gjort mig i ordning nånting plus att jag inte hade ätit mat. Mamma var snäll och fixade mackor att ta med till bussen (; haha, brukar oftast undvika att äta (och speciellt dricka, spiller ju alltid ;P) på bussen, men det var mitt enda alternativ i det läget. Ehm, ja jag vet inte varför jag skrev om det där, det var absolut inget viktigt som hade något som helst med saken att göra.

Jag har iaf varit sjukt trött efter denna helgen, så det hjälpte alltså inte med min extrema sovmorgon i lördags. Men jag vet inte om det är själva helgens fel att jag är trött, utan det kanske finns andra anledningar till det. Tex. så har jag varit tvungen att vakna vid ca 7 tiden både igår och idag. Wellwell, nu har jag bättre saker för mig än att sitta här o blogga ;P

See you (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0