Overtime

Åh jobbig dag. Började rätt bra för jag kände mig gladare än vanligt, men humöret sjönk i takt med att kömassorna blev fler och fler. Var sjukt mkt folk som handlade idag, och vi var inte tillräckligt mkt kassörer vilket resulterade i att jag fick jobba över en timme. Hade precis räknat min låda och gick med snabba steg till stämpelklockan då jag blev stoppad av en chef som ville ha min hjälp :P jag är ganska lätt att övertala så jag gick och satte mig i en kassa. Efter typ 10 min försvann köerna och jag kände mig lite halvt ångerfull över det jag hade gått med på, och precis då gick min buss. Så jag var kvar lite till och tog den sista bussen vid 20.20. Det jobbiga är att om man jobbar över så måste man säga till om det och få en påskriven lapp, för annars får man inga pengar alls för det. Och det är ju inte så kul. Så det måste jag fixa! Kommer säkert glömma det, men då är det ju bra att jag skrivit upp det här (; inte för att jag läser mig egna blogg precis, men ändå. Haha.

Jag är så trött nu, och fryser gör jag också. Tack vare att det är så grymt kallt i affären, plus att dörren tydligen stod öppen hela tiden så att det blåste in en massa. Så nu vill jag värma mig! Upp tidigt imon med, wohooo ^^


Jag var ganska blå idag
See you, puss

Kommentarer
Postat av: Per

: o jobbigt xD du får skynda dig ännu mer till ut stämplingen nästa gång : p

2009-05-29 @ 11:37:33
Postat av: Tessi

Haha ja nästa gång ska jag fan springa ;D

2009-05-29 @ 14:04:48
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0