Trolle

Heej. "Ibland är man glad så man dööör, ibland är man faktiskt inte på humör"... Den sången (eller vad man nu ska kalla det?) cirkulerar runt i mitt huvud, och har gjort det ända sedan dagen började typ. Den kommer ifrån ths favoritband
trolles trafikskola. Det brukar vi lyssna på i hennes bil ibland!




Haha dom är för söta. Önskar att jag också hade dessa band när jag var ett litet barn (:

Jag tänkte snart fixa mig lite så att jag hinner med buss till stan vid halv tre. Men nu fastnade jag här ist så kommer väl antagligen får stressa mig till busshållsplatsen. Som vanligt ;) Ska iaf träffa th och senare även carro möjligtvis! Henne har man inte träffat på evigheter. Så det blir ju kul :)

Jag har faktiskt redan hunnit gå en snabb runda och duscha idag. Jobbet hade tydligen ringt mig medan jag sov, men hade på ljudlöst så hörde inte det. Hade ändå saker planerat idag, så hade nog fått säga nej ändå iofs. Sen så tror jag att det ringde efter att min buss hade gått, så då hade jag ändå inte kunnat ta mig in dit.

Nänu blev det lite bråttom, pussokram

Kommentarer
Postat av: therése

jag visst väl att du tyckte om dom i smyg!!

2009-05-14 @ 21:22:51
Postat av: Tessi

aaa i love them!

2009-05-15 @ 20:33:42
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0