Reasons

Heej! Gud vad denna dagen har gått fort och gud vad jag inte har fått någonting gjort alls. Har bara gått runt och segat och tänkt att jag har gott om tid till att göra allting som jag egentligen måste göra. Har jag det nu? Njae inte precis. Aja, men behövde nog iaf vila idag kände jag, för denna helgen har varit stressig. Kul men stressig. I fredags jobbade jag till halv nio och sen drog jag till ronneby, och sen i lördags var det jobb igen så jag fick ställa klockan på 7 för att hinna med bussen vid 8! var lagom trött efter att ha kollat på film hela natten typ ;P så jag kände mig inte sådär supersugen på jobb, och det var väldigt ansträngande att jobba i mitt trötta tillstånd. Haha, men det gick bra. Jag somnade inte en enda gång. Eller okei, i väntan på att jag skulle börja kanske jag råkade somna lite halvt i en soffa. Och på bussen till stan kände jag att jag även då var tvungen att sova lite till. Tog bussen till stan efter jobbet till th :) planerna för kvällen var lite fest och utgång! Vilket det även blev :)

Det blev en kul kväll! Synd bara att jag var så trött och hungrig hela kvällen, det förstörde ju en del så jag fick stå ut med huvudvärk hela kvällen :P menmen, det försvann sen när jag somnade i min säng som var gaaanska efterlängtad, haha.
Nu ska jag och mamma fixa kvällsmat! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0