Frozen strawberry

Cheeeses vad kaaallt det är. Känns som att det blir såna där "moln" när man andas. Men det är väl bara som jag inbillar mig ;P får vi hoppas iaf. Min pappa har stängt av värmen för i år också (han brukar göra det väldigt tidigt, så fort den första solstrålen tittar fram typ!) så nu när det har blivit höstväder igen är det ju inte direkt skönt att vara här hemma. Man vill ju varken vara ute eller inne. Inte på jobbet heller för där är det också svinkallt :P vet inte vart jag ska ta vägen? Kanske fly utomlands? haha.

Idag har jag jobbat ett pyttelitet pass mellan 12.30 - 17.15. Men man tar det som erbjuds! Fick ju iaf en skön sovmorgon och hann duscha och laga mat innan min buss kom. Sen så kom jag ju även hem hyfsat tidigt. Nu har jag ont i huvudet, så jag funderar på att...sova. Iaf bädda ner mig med ett gäng filtar och kolla på film/tv. Om jag inte har helt fel är det nog scrubs nu? :)

Åh jag är så sugen på att resa, flytta hemifrån och göra massa saker! Men förhoppningsvis så inträffar väl sånt som man vill nån gång iaf!


Känner mig som en fryst jordgubbe! Brrr

Ha det så fint, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0