Brace yourself

Hey! Jag är trött, så det blir nog tv och inte långt därefter min säng. Har iaf haft en kul dag med min sötvän th :) vi har gått runt i stan (och även om vi har en stockholmsresa som väntar nästa vecka så hittar man ju självklart massa saker man "behöver" :P), haft en liten picknick i linneparken omringad av alkisar som låg och sov i buskarna och haft det allmänt mys. (Inte för att det var mys att va omringad av alkisar kanske, men bortsett från det ;P) Sen drog vi till ths place och köpte glass och sen började vi baka rågbullar :P

Haha th och jag har konstaterat att vi typ alltid har samma slags frisyr inklusive hårfärg! Det är lite komiskt faktiskt. Men det är verkligen ingenting vi har suttit och planerat, utan vi har helt enktelt bara känt för att färga håret och sådär ungefär samma period. Hihi, det blir kanske så efter en lång tids vänskap bakom oss (;


En gammal bild på mig och th och våra blonda hår ;P

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter trevligt och fint väder blev det ju med : D var också ute hela dan typ och gick runt med folk och åt glass <3^_^

2009-05-26 @ 23:45:27
Postat av: Tessi

Jaa det var det, och idag är det med hyfsat varmt så får vara ute idag med ;P ja glass måste man ju ha när det är fint väder!

2009-05-27 @ 13:17:53
URL: http://walkingby.blogg.se/
Postat av: therése

hälsobullar, kära kamrat ;P

2009-05-29 @ 23:05:54
Postat av: Tessi

Haha, justja hälsobullar var det. Man blir ju förvirrad när det finns så många olika sorts bullar (;

2009-05-31 @ 11:18:51
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0