Segsöndag

Tjaa! Här sitter jag och funderar seriöst på att lägga mig snart. Haha, även om jag vaknade vid 14.00 idag (enligt sommartid) så är jag trött. Men till mitt försvar så har jag inte sovit särskilt mkt denna helgen plus att jag fortfarande känner mig lite halv-förkyld. So thats why I guess. Men helgen har varit kul iaf! Lite jobbande, lite festande och (som sagt) pyttelite sovande ;P bortsett från idag då. Men nu är det söndag och en ny vecka är på ingång.

Imon ska jag nog, om vädret tillåter, springa den första rundan för detta året! Haha, vi får se hur det går med det. Sen efter det ska jag in till stan för att träffa th!

Usch så seg jag känner mig, det får nog bli en punkt här. Men I'll be back ;D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0