A special feeling

Idag vaknade jag upp på ett strålande humör faktiskt, och det blev ännu bättre när jag tittade ut genom fönstret och såg att det såg ut som vår ute även idag. Man får väl ha lite överseende med att det är jävligt blåsigt :P jag är nöjd så länge solen lyser och det inte blir mörkt vid halv 4 typ.

Dagen har varit ganska så lugn idag med lite körlektion och sen gick jag en lång runda när jag kom hem, och sen så har jag umgåtts med min kära syster rättså mkt idag med! Det känns som att vi inte träffats alls mkt på senaste tiden, för när hon har varit hemma har jag varit iväg och tvärtom.

Fasen vad jag beställer saker från internet hela tiden alltså! Haha, men det är ju så enkelt ;P men nu måste jag nog ändå ta det lite lungt för denna månaden har jag beställt sjukt mkt. Men igår när jag och th var på stan var jag duktig och handlade endast ett par skor :) th tyckte jag var väldigt duktig som lyckades avstå från så mkt, haha. 

                             
                                                
Nu har visst tiden flygit iväg lite här ser jag. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0