Candy in my bag

Hej! Åt precis mat som bestod av soppa. Den var god och jag var hungrig vilket resulterade i att jag blev mätt. Haha men jag kunde ändå inte motstå att smaka center med mintfyllning som sedan i lördags legat i min väska och väntat på mig. Hade glömt bort den men nu fick den komma fram! Den tog slut ungefär lika fort som jag öppnande den, men det är en annan historia :P

Haha ser ni att jag tog fram min kreativa sida innan jag skulle äta upp min soppa och gjorde ett hjärta av ketchup? (Ja man kan ha ketchup till allt!) Inte illa om jag får säga det själv! Haha



Ska snart ringa th och se vad hon har för sig, hon sa att hon slutade tidigt idag så hon är väl hemma iaf :) innan körde jag och mamma och handlade och det var jag som var chafför...chaufför... chaf...äh vafan, det var jag som körde! Minns inte hur det är man stavar det ordet. Det måste betyda att det var alldeles för längesen jag gick i skolan nu. Min ekonomi har det iaf gått lite bättre för sedan jag slutade skolan trots att jag inte jobbar varje dag precis. Skolan traskade jag ju till varje dag i många år och fick endast ca 1000 kr i månaden. Nu är det en ytterst liten summa. Fast det var det ju då också iofs ;P och jag klarade oftast inte av att leva på det utan att låna massa pengar av mamma och pappa.

                                  
Där kom två bilder från igår också, från ths place. Efterrätten var en goding! Lika god som den ser ut att vara faktiskt. Översiktsbilden där jämte blev kanske inte så bra, för det mesta man ser är en stor flaska. Men om man kollar riktigt noga så kan man se th lite längre fram som ivrigt sliter upp sina paket :D

Detta var allt jag hade för tillfället, men jag återkommer (; Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0