Våfflor

Heey! Cheeses vad trött jag är nu, skulle helt klart kunna lägga mig och somna nu med en gång. Men njae, inte än. Är ju trots allt ledig imon som tur är. Är ledig ändå tills på torsdag vad jag vet änsålänge, så då har jag ju hyfsat mkt tid över till vila denna veckan ;P

Helgen har varit kul, den har innehållit lite av varje! I fredags jobbade jag till klockan 5, och sen tog jag det väldigt lugnt när jag kom hem sen. I lördags fick jag stiga upp tidigt igen för jobb 9.45 - 15.45. Tur att jag inte slutade senare än så för då hade jag aldrig hunnit med bussen till ronneby som gick vid 17.00. Den hann jag alltså med och jag hade ju över en timme tillgodo så jag gick till mormors lägenhet och hängde där en stund. Hon var inte hemma, så jag fick umgås med mig själv :P haha. Sen hoppade jag som sagt på bussen till ronneby för där var det fest på g hos emelies pojkvän rasmus! Det blev en kul kväll som slutade med att vi drog ut till ett ställe som hette "natti". Haha tyckte det var ett väldigt kul namn på ett uteställe. Låter snarare som ett ställe att sova på ;P men det var kul där, dock lite tomt i början men sen kom mer folk och vi dansade och dansade :) hade inte världes bästa skor på mig så dom fick utstå mkt smärta under kvällens gång. Även idag för jag åkte direkt från ronneby till växjö för att fira th med hennes släkt. Det var alltså th's släkt + jag. Men jag kände mig som en i familjen ;D

Om jag inte hörde fel så finns det tydligen våfflor i köket! Så bra, för jag är nämligen lite sugen på det för vi tänkte göra det i ronneby men sen fanns inte alla ingredienser till det så det fick bli glass med kolasås ist. Men det funkar ju det med :D



Hörs, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0