Im definitely not alone

Heej! När skrev jag här senast? Haha, jag har för dåligt minne alltså. Men jag gör en vild gissning på att det var i... lördags? Ja det måste det ha varit! Eller kanske i söndags? Yäyä. Iaf så har det inte ens nånting med saken att göra utan det var bara en öppningsfras till detta inlägg.

Idag har det inte hänt mkt. Åkte hem från mormor där jag spenderade natten igår efter en hel dags jobb. Ingen kunde hämta mig, och med tanke på att bussen går till ingelstad vid 20.20 så fick jag sova hos min snälla mormor :) hon är för snäll som låter mig invadera hennes lägenhet lite som jag vill! Har t.om fått en egen nyckel till tillfällen då hon inte är hemma och sådär, värsta bra ju.

Börjes (där jag jobbar) håller nog i skrivande stund på att byta kassor och kassasystem! Det känns ganska aktuellt med tanke på att de gamla kassorna kommer från 87 nångång tror jag. De har alltså sett sina bästa dagar. Men nu kommer det istället bli moderna kassor från 2000 - talet (eller är dom kanske begagnade? ;P).

Jag har så himla ont i mitt huvud så nu ska jag kolla på ett splitter nytt avsnitt av scrubs och sen ska jag duscha för att sedan återigen slänga mig framför tvn och kolla på desperate vid 21.00 :)


Denna låten får man alltid höra när man åker bil med th ;)  bra är den!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0