Every story has two sides

Heej, jag har ingenting att dela med mig av idag känner jag så jag löser det genom att endast lägga in en liten bild. Det är allt jag har att erbjuda ;P



Jag har fortfarande inte fått nog av att göra massa collage. Haha, men så kan det bli när man har alldeles för mkt tid över på en dag. Men jag har faktiskt varit lite effektiv ändå och pluggat lite teori, måste ju börja ta tag i det där lite mer. Men alltså... jag orkar inte ta tag i nånting. Känner mig överlat när det gäller sånt, och jag har glömt för längesen hur man pluggar. Hur fasen ska det gå om jag ska plugga vidare? Gah det vill jag inte ens gå in på.

Nämen oj, nu blev det ju lite text ändå här. När jag ändå är igång med skrivandet kan jag ju berätta att jag ska jobba imon, och även på lördag! Igår när jag var på körskolan träffade jag lite oväntat en som också jobbar på börjes och hon skulle jobba på lördag men hon hade annat att göra så hon frågade om jag var sugen på det passet och jag tackade ja till erbjudandet ;D

Puss bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0