I miss

Heej! Jag känner mig inte så jättepigg idag. Ont i huvudet, ont i halsen och sist men inte minst; ont i en tand! Gah, det gör mig galen. Det kanske är den onda tanden som ligger bakom mina andra smärtor? Eller så är det helt enkelt bara så att jag håller på att bli förkyld. Det skulle kunna stämma med tanke på att jag var alldeles för optimistisk när det gällde vädret i helgen. Visst det var soligt och ganska varmt på dagen, men på kvällen/natten? nonono :P

Iaf så har jag bara tagit det lugnt idag, och för en gångs skull har dagen gått väldigt långsamt. Det beror nog på att jag vaknade redan vid 8 för att några av mina familjemedlemmar (utan att nämna några namn) höll ljudliga diskussioner precis utanför min dörr. Lät det som iaf! Haha, men ja tack vare att jag vaknade så tidigt har jag fått ut lite mer av min dag. Hade ju varit ännu bättre om jag hade känt mig lite piggare också! Men jag har städat lite och gått en runda och sen efter det gick jag till affären och handlade massa frukter, för det fanns inte en endaste liten frukt här hemma :O

          
  
Imorgon ska jag jobba, men det är ett kortispass mellan 9 - 3 typ! Så då har jag ju lite av dagen över imon med :) weey.

Nu ska jag faktiskt plugga lite teori här! Sen ska jag ringa th och hoppas att hon inte jobbar/kör bil/är upptagen med annat för jag saknar henne värsta mkt. Vi hinner inte ses lika mkt som innan då vi gick i skolan t.ex. och det börjar märkas att det är tråkigt att inte träffa henne lika ofta som förr. Haha, av nån konstig anledning brukar jag väldigt ofta ringa när hon kör bil så vi får hoppas på att det inte blir så idag ;D



Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaw, miss you too... haha, och jaa du har nån slags tendens att ringa just när jag kör bil ;P men igår gjord ejag inte det! men vi ska ses i helgen lille vän :D och just det...den bilden är ju snygg på mig... ? tror jag försöker se ond ut ;P

2009-03-26 @ 17:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0