My world

Heej! Idag har jag mest bara segat hela dagen, känns sådär som att man håller på att bli sjuk. Men jag hoppas på att den känslan försvinner inom kort. Snart ska jag se på beck hade jag tänkt mig och sen sova för jag ska jobba imon. Jobbar till halv nio så mamma kommer och hämtar mig då för jag är ledig på tisdag. På tisdag ska jag hänga med th hela dagen för hon är nämligen också ledig då (: me like.

Igår var jag, th och josefine och bowlade! Haha det var verkligen inte igår jag gjorde det senast (haha, okei nu var det ju faktiskt senast igår iofs, men innan dess var det kanske sisådär 10 år sen jag befann min på en bowlingbana :P) Jag var hur dålig som helst på det och det var inte många klot jag fick ner i genomsnitt. Men det var kul ändå :D Efter det så slank vi in på koh thai och hämtade med oss lite mat :) sen så var det tydligen final i melodifestivalen, så det ville dom kolla på ;P jag är inte så insatt i det där, men vi kollade kanske inte så överengagerat på det ;P



Oj, nu har jag visst bara en minut på mig innan beck börjar. Gotta go, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0