Whatever

Här har det återigen varit tyst ett tag. Ovanligt ovanligt. Men man ska ju skriva när man har nåt att skriva är mitt motto ;P eller åtminstone när man känner för det. Jag är trött, men gick ändå in här. Lyssnar på väldigt sövande musik med augustana vilket förhoppningsvis kommer göra att jag somnar vilken sekund som helst. Jag är liksom trött men känner inte alls för att sova just nu.

De två senaste dagarna har jag umgåtts med th värsta mkt, väldigt kul med andra ord! Igår var vi på stan och spenderade halva lönen och idag var vi hos henne och hade mys med toblerone-cappuchino (stavas hur? :P haha, nu gör den avlägsna skoltiden sig påmind igen!), matlagning och chokladbollsbak. Haha okei, vi åt inte hela tiden. Vi handlade och kollade på that 70's show också. Imon jobbar th igen, och jag är ledig. Jag jobbar bara på fredag denna veckan. Ett slappis-pass mellan halv tre och halv nio.

På torsdag ska jag, th och hennes syskon josefine och sara bege oss till ullared. Vi brukar åka dit lite då och då ;P

Nä nu sitter jag här och gäspar med bara några sekunders mellanrum, så jag säger godnatt nu!

                  
Hihi, kolla vilken mini chokladboll jag gjorde, den fick th ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0