Picasa

Änsålänge har det inte blivit någon film. Hamnade istället här igen för jag laddade ner fotoprogrammet picasa som verkar vara ett väldigt bra program enligt mig :) man kan göra allt från collage till filmer och så kan man även ändra bilderna och sådär! Bra va? Detta var faktiskt precis vad jag behövde för här kommer alla bilderna på samma ställe ju. Så nu kommer jag hålla på att göra massa collage här all night long ;P hihi



Värsta snyggt kan det bli! För den som inte har detta program rekomenderar jag dig att ladda ner det nu med en gång :) http://picasa.google.se/


Kommentarer
Postat av: Per

Picasa är rätt coolt! : D som det mesta från google : p använder dock inte just det till mina foton..men kul att du hittade något som du hade sån bra användning av^^

2009-03-12 @ 01:02:33
Postat av: teezan

oh, jag blev inspirerad och laddade hem det :)

2009-03-16 @ 20:19:55
Postat av: Tessi

Hehe så bra ;)

2009-03-16 @ 22:05:11
URL: http://walkingby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0