Nyponsoppaglass

Hej! Mitt internet är så himla segt hela tiden, och min dator likaså. Varje gång jag startar den måste jag vara beredd på att vänta i typ 10 minuter innan den är redo att användas. Haha usch vad konstigt jag formulerar allting idag, var nog ingen mer än jag som fattade vad jag menade där. Jag gick nyss en liten walk i mörkret och insåg då att fan vad jag hatar att gå ute i skogen (eller ja, typ skog.). Hamnade på en väg utan lysen och blä, där tänker jag aldrig gå i mörker igen. Blir alltid så nojig och tror att alla ljud jag hör framkallas av en galen mördare eller något som går bakom. Nä usch, nu lämnar vi detta så att jag kan sova sen.

För sova behöver jag känner jag, men inte ännu såklart. Är trött och seg som bara den. Nu blev jag hungrig också :P så därför måste jag smaska i mig min nya favorit nyponsoppa med glass! MMM det är så gott att man blir beroende. Det har jag blivit iaf ;P

Igår var det festligheter hemma hos th, det var en jättekul kväll! :) Nu ropar min nyponsoppa på mig ^^ haha
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0