my heroine

Jag ignorerar min trötthet och sitter istället här och lyssnar på musik som jag hade glömt bort, och kollar på bilder som jag också hade glömt bort. Det är bra att det finns musik och bilder, för det hjälper ju till att komma ihåg alla underbara minnen! Jag älskar när man hittar bortglömd musik som man en gång i tiden lyssnat sönder, men när man hittar den igen är den lika bra igen som första gången man hörde den. Detta är en sån låt :) goodie! (dock inte världens bästa kvalite på just denna :P)

 

Uhh nu hör jag att det regnar ute. Blä, antingen är det regn eller snö som gäller här. Jag vill utomlands typ nu. Men istället ska jag sova nu och hoppas på att jag drömmer nåt kul utan snö och regn inblandat ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0