Such a long day

Heejsan! Nu är jag hemma efter en lång och seg arbetsdag. Men nu är jag ledig några dagar så det är ju rätt så nice! Jag höll på att svälta ihjäl den sista timmen när jag jobbade för det blev så dumt med rasterna idag. Jag började vid 11 och fick sen inte rast förräns vid 3 typ, och sen så fick jag nästa rast vid 5 och då var jag ju inte sådär superhungrig, men det blev jag vid halv 7 men då kunde jag ju inte bara lämna kassan och äta liksom ^^ aja, nog pratat om det nu.

Imon blir det iaf lite sovmorgon och jag ska försöka hinna med 12 bussen till stan, men det klarar jag nog. Haha usch vilket trist inlägg detta blev men jag känner att jag inte har nåt kul att komma med alls just nu :P

Puss



Lite blandade bilder från denna månaden ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0