Light a way

Hejheej! Hoppas alla haft en bra dag? Det har jag haft iaf! En såndär skön dag utan måsten, krav och sånt där. Utan har bara gjort det som har fallit mig in. Som många av mina andra dagar också iofs, haha ;P

Imorgon ska jag vakna tidigt för att gå till tandläkaren, cant wait alltså. Hmpf. Nä men det känns ju lagom kul att spendera 350 spänn för en halvtimmes flourlackning eller vad det nu är jag brukar göra. Jag har faktiskt bestämt mig att jag ska investera i massa såndär floursköljning och tandborstar och tandtråd (vilket jag inte förstår mig på :P) så att jag kanske slipper alla dessa tandläkarbesök nån gång i framtiden.

Ha det så bra allihopa, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0