I like it

Heej! Nu har jag varit övereffektiv i en hel timma och bytt gardiner och sänggrejer och dammsugit och blåst bort damm ;P usch jag hatar verkligen damm, det ser disgusting ut. Men nu är det iaf värsta mys här inne, det enda som fattas är massa tända ljus :)



Tänkte förflytta mig till duschen strax och sen ska jag kolla in en film eller nåt. Egentligen borde jag kanske plugga lite teori, men njae. Boooring :P nu har jag förresten äntligen börjat tycka att det är kul att köra bil! Ser numera fram emot att ha körlektioner och att köra bil hemma. Innan tyckte jag det var lite läskigt. Känner mig antagligen mer säker nu helt enkelt. Men det är ju så att om det går bra så tycker man det är kul, och om det går dåligt så tappar man motivationen litegrann. Körde mamma och pappa till stan i lördags, och i måndags körde jag runt med mamma lite. I like it! Har t.om. blivit så insatt att jag börjat kolla på bilar att köpa. Tänkte faktiskt ringa på en annons innan idag, men sen så stoppade pappa mig och sa att "du kan ju hitta någon bättre..." och blablabla. Haha jag kan typ tänka mig vilken bil som helst, förutom volvo, min pappas favorit. Tycker dom är så kantiga och klumpiga :P men han verkar göra allt för att få mig intresserad av dom ;P

Imon ska jag jobba igen, men det jobbiga är att jag inte har fått lära mig det nya kassasystemet på börjes än. Så det kan ju bli lite jobbigt, för jag antar att jag ska sitta i en av kassorna som har blivit utbytta imon för jag har ett pass mellan 11 - 20.30 och det brukar vara i kassa 4. Sååå... det kan ju bli lite problematiskt isf :P men det löser sig säkert på nåt sätt

Ha det bra, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0